دلایل منتفی شدن حضور کاوه رضایی در پرسپولیس


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 367
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 332
:: باردید دیروز : 468
:: بازدید هفته : 2123
:: بازدید ماه : 7763
:: بازدید سال : 28481
:: بازدید کلی : 215487

RSS

Powered By
loxblog.Com

عکس بازار

دلایل منتفی شدن حضور کاوه رضایی در پرسپولیس
شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 19:9 | بازدید : 782 | نوشته ‌شده به دست امین پارسیان | ( نظرات )
خانه / اخبار / دلایل منتفی شدن حضور کاوه رضایی در پرسپولیس

دلایل منتفی شدن حضور کاوه رضایی در پرسپولیس

 

پارس کلوپ :

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه فرصت زیادی نداریم نمی‌توانیم بیشتر از این کاوه رضایی بمانیم و با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره خواهیم شد.

به گزارش مشرق، پندار خمارلو در مورد دلایل منتفی شدن حضور کاوه رضایی در پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: ما سه نوبت و از روز چهارشنبه مذاکرات‌مان را با کاوه رضایی آغاز کرده و ادامه دادیم و قرار بود امروز همه چیز نهایی شود که این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: ما براساس اصول فنی و اخلاقی که داریم با بازیکن مدنظرمان وارد مذاکره می‌شویم و مبالغ‌مان نیز مشخص است. فکر کنم در مورد محمدحسین کنعانی‌زادگان صراحت خود را نشان دادیم و روی اصولی که داریم، پایبند بودیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه دلیل پرسپولیسی نشدن رضایی مسائل مالی نبود، خاطرنشان کرد: ما روز پنجشنبه به نوعی توافقات نهایی خود را با رضایی انجام دادیم و قرار شد امروز با این بازیکن قرارداد رسمی ببندیم، اما این بازیکن اعلام کرده قصد دارد به پیشنهاد خارجی‌اش فکر کند و آن را در اولویت قرار دهد. با این شرایط ما بیشتر از این نمی‌توانیم منتظر بمانیم و به گزینه‌های دیگرمان فکر خواهیم کرد، از این جهت که تمرینات‌مان آغاز شده و باید هر چه زودتر تیم‌مان کامل شود.

خمارلو در واکنش به این پرسش که آیا پیشنهاد استقلال به این بازیکن قیمت او را بالا می‌برد، خاطرنشان کرد: ما کارمان را می‌کنیم و استقلالی‌ها هم کار خودشان را می‌کنند. ما براساس اصول خودمان در نقل‌وانتقالات عمل کردیم. رضایی تأکید کرده که پیشنهاد خارجی دارد و ترجیح می‌دهد آن را در اولویت قرار دهد ضمن اینکه باشگاه با نظر برانکو گزینه‌های دیگری را هم مدنظر دارد و برای جذب آنها اقدام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: گفته می‌شد ما به خاطر مفاد قرارداد یا مسائل مالی با رضایی توافق نکرده‌ایم، اما این‌طور نیست. در واقع ما در همه موارد به توافق نهایی رسیدیم و فقط پیشنهاد خارجی او مانع پرسپولیسی شدنش شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا رضا نورمحمدی به پرسپولیس بازخواهد گشت، گفت: نه موضع باشگاه در خصوص رضا نورمحمدی تغییر نکرده است و او قطعاً به تیم بازنمی‌گردد.

خمارلو درباره احتمال بازگشت مهدی طارمی نیز توضیح داد: طارمی چهار پنج روز بعد از لیگ توسط وکیل خود به ما پیغام داد برای فصل بعد روی او حساب نکنیم و دنبال مهاجم باشیم. شرایط در مورد طارمی تفاوت نکرده و پیغام جدیدی از او و وکیلش دریافت نکرده‌ایم. او قصد دارد برای ادامه فوتبال راهی خارج از ایران شود و اصلا هم بحث مالی بین طارمی و باشگاه پرسپولیس مطرح نشده است.

وی در مورد جذب مهاجم عراقی نیز توسط باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در مورد جذب بازیکن خارجی باید بگویم هنوز هیچ گزینه‌ای نهایی نشده و باشگاه و برانکو در حال بررسی گزینه‌ها هستند.





:: برچسب‌ها: دلایل منتفی شدن حضور کاوه رضایی در پرسپولیس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: